דווקא עכשיו: למה כדאי להקים חנות אונליין?
המשבר שיצר נגיף הקורונה חשף את נפלאות המסחר הדיגיטלי. חנויות פיזיות שלא עברו לדיגיטל או כאלה שלא דאגו לפרסום בכל הפלטפורמות, הפסידו סכומי עתק. יש לכם את כל הסיבות והיתרונות להקים חנות אונליין ולקדם אותה – כבר עכשיו
האמרה הידועה ש"משבר יוצר הזדמנויות" מצאה את דרכה בימי נגיף הקורונה אל עולם המסחר האלקטרוני. בטח לא פספסתם את הפרסומות שצצו בכל פינה לציוד הגנה וחומרי חיטוי כמו גם ציוד ספורט וכדומה. כן, זו בדיוק ההזדמנות שיצר המשבר לחנויות המקוונות, ואנשי eCommerce או בעלי עסקים שהתכוננו מראש והפעילו חנות אונליין יעילה – הרוויחו היטב מהמצב. במילים אחרות, מי שלא דאג לדריסת רגל דיגיטלית בעולם המסחר המקוון, התקשה מאוד לייצר הכנסות בתקופת המשבר.
דווקא עכשיו כדאי להשתלב במסחר האלקטרוני וליהנות מכל היתרונות שהוא מציע. אם אין לכם עדיין חנות פעילה באינטרנט, או אם החנות פעילה אבל לא ממש מתוחזקת או מותאמת לגלישה מטלפון חכם, הכנו לכם כאן בדיגיטליקס כמה תובנות וטיפים שיעזרו לכם להיכנס מהר לעניינים.
לפתוח עכשיו חנות? כן!
משבר הקורונה תפס הרבה בעלי עסקים ללא הכנה מוקדמת. לא הקמתם חנות מקוונת שתקודם באמצעות חברת פרסום בדיגיטל המתמחה במסחר אלקטרוני? הפסדתם הרבה כסף. המשמעות היא קריאת השכמה לכל אותם אלה שלא הבינו שהחנויות עברו מזמן לדיגיטל. עולם ה-eCommerce מעניק תמיכה חשובה לעסק: חלון הראווה שלכם זמין תמיד גם מעבר לשעות הפעילות, מערך ההזמנות פעיל, והעסק עובד גם כשאתם נחים. מעבר לכך, קל יותר למצוא אתכם ברשת בזכות פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק שלכך דאגה חברת הפרסום.
חנות אחת, פריסה ארצית
כשלקוחות מגלים שאתם רחוקים להם מדי מהבית, המיקום הגיאוגרפי הופך לחסם קניות. אבל במסחר אלקטרוני אין לזה משמעות: חנות דיגיטלית מרחיבה משמעותית את קהל הלקוחות שלכם כיוון שלא חייבים להגיע פיזית ולכן היא יכולה לשרת לקוחות מכל רחבי הארץ – בהנחה שאתם מפעילים שירות משלוחים יעיל וזריז עם שירות לקוחות מצוין. אל תשכחו כמובן לשמור על מלאי זמין של מוצרים, כדי שזמן האספקה יהיה קצר והלקוחות יישארו מרוצים לאורך כל תהליך הקנייה, מתחילתו ועד סופו.
חוסכים זמן וכסף – לכם וללקוח
מסחר דיגיטלי לא מצריך מכם הוצאות תפעול יקרות על קופאיות, מחסנאי, שומר, ניקיון או תחזוקה. מלאי המוצרים נמצא אצלכם וכל היתר נעשה בצורה דיגיטלית ונוחה, החל מצפייה במגוון המוצרים, דרך סליקת תשלומים בצורה מאובטחת, ועד פרטי הזמנת המוצר הנשלחים ישירות באימייל.
ומה עם הלקוחות? הם יכולים להיכנס לחנות בכל שעה במהלך היום או הלילה, להתעכב על מוצרים שמעניינים אותם, ליצור סל קניות וירטואלי ולשלם באמצעות כרטיס אשראי או כל אמצעי אחר שתחליטו. במילים אחרות, אתם חוסכים הרבה כסף, והם חוסכים זמן יקר.
אל תחסכו במידע על מוצרים
בחנויות אינטרנטיות מומלץ מאוד להרחיב במידע על המוצרים שתמכרו. מעבר לעובדה שטקסטים איכותיים יסייעו לקידום אורגני בגוגל, הרי שהם יכולים לחסוך שאלות מיותרות של הקונים. מומלץ לכתוב את התוכן בצורה שיווקית ומניעה לפעולה, אך לא פחות חשוב – הקפידו לצרף נתונים טכניים על המוצרים עד כמה שניתן. ככל שתפרטו יותר, כך יבינו הקונים שמדובר בחנות רצינית שמעבר למכירות גם מעניקה מידע מדויק ומהימן.
צרפו למוצרים תמונות איכותיות
לא סתם אומרים שתמונה שווה אלף מילים. בלי תמונות איכותיות של המוצרים – לא תהיה לטקסטים חשיבות גבוהה בתהליך המכירה. גולשים צריכים לראות מה הם קונים, וכמה שקרוב, יותר טוב. זו הסיבה שאנחנו ממליצים תמיד להעלות תמונות ברמה הגבוהה ביותר, ועדיף כמובן להשתמש בתמונות שהיצרן עצמו שלח. את התמונות העלו לגלריה שהגולש יוכל לדפדף בה, והוסיפו גם אפשרות נוחה להגדלת כל תמונה כדי שהלקוחות יוכלו להבין בדיוק מה הם קונים ואיך נראה המוצר.
דיגיטליקס – המומחים להקמת חנות eCommerce
הקמת חנות מקוונת דורשת ידע וניסיון בתחום בניית אתרים ועולם השיווק הדיגיטלי. אנחנו בדיגיטליקס מציגים מעל 7 שנות ניסיון בהקמת חנויות מקוונות המותאמות לכל המכשירים והמסכים, לצד מומחיות בפרסום ושיווק בכל פלטפורמות הדיגיטל הקיימות כמו גוגל אדס, פייסבוק ואינסטגרם, שופינג, טאבולה, אאוטבריין ולינקדאין. זה הזמן להתקדם ולהקים אתר עם חנות אינטרנט בשילוב קידום בדיגיטל, במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.