שיווק בלינקדאין

שיווק בלינקדאין (LinkedIn)

דיגיטליקס | 28.9.18 | שיווק בלינקדאין

 

אם אתה בעל עסק שמציע שירותים\מוצרים לעסקים, כדי שתשקול ברצינות להיות נוכח בלינקדאין.

לינקדאין היא רשת חברתית המאפשרת יצירת קשרים בין אנשי עסקים, גיוס עובדים וחיפוש מקומות עבודה. בנוסף ניתן להשתמש בה ככלי מכירתי רב עוצמה ליצירת לידים. רשת הלינקדאין כוללת גם אפשרות לפרסום ממומן מסוג (B2B (Business to Business.

בפוסט זה אתמקד בנושא יצירת לידים ברשת הלינקדאין. ראשית נרחיב ונסביר מה כוונתנו ב- "להיות "נוכח" בלינקדאין. בדומה לפייסבוק גם בלינקדאין  ניתן להקים פרופיל אישי כאשר הדגש הוא על ניסיונך ופועלך העסקי. מעין קו"ח הכוללים פרטים כגון:

 

  • תמונה אישית
  • שם העסק
  • תפקיד (מנכ"ל, בעלים...)
  • מקומות עבודה קודמים
  • כישורים
  • פרסומים
  • ממליצים
  • תחומי עניין

 

בנוסף ניתן לפתוח עמוד חברה  הכולל באנר, לוגו, פרופיל העסק, מיקום העסק ולהעלות פרסומים שונים בנוגע לפעילותו. גם כאן קיים דמיון לעמוד עסקי בפייסבוק (לטעמי דף הלינקדאין מעט מנוון בהשוואה לדף פייסבוק).

 

להלן דוגמאות לפרופיל אישי ודף חברה בלינקדאין :

 

לינק לפרופיל אישי

לינק לפרופיל חברה

 

לאחר שהקמנו פרופיל אישי ועמוד חברה, נתקדם לנושא של יצירת לידים בלינקדאין.

 

שלבים ביצירת לידים בלינקדאין

 

1. בחירת פרופיל של בכיר בארגון - (סמנכ"ל מכירות\שיווק\מנכ"ל\בעלים…) עיבוי של הטקסטים במידה ונדרש.

 

2. הגדלת רשימת אנשי הקשר לאותו פרופיל – כלומר לאחר שבחרנו את הפרופיל שנעבוד עליו בארגון, נחבר לו כמה שיותר אנשי קשר רלבנטיים קרי לקוחות פוטנציאלים.

 

3. יצרית קשר עם אותם לקוחות פוטנציאלים והפיכת ללידים – לאחר אישור הקשר הראשוני אנו ננסה ליצור קשר משני עם אותם אנשים שנוספו לפרופיל ולהסב אותם ללידים.

 

שימוש ב - Sales Navigator

 

אנו בתור סוכנות פרסום משתמשים בכלי מתקדם ומובנה של לינקדאין הנקרא –  Sales Navigator. כלי זה מאפשר לנו, יצירה ושמירה של רשימות, המכילות  אנשי קשר פוטנציאלים ממוינים לפי קטגוריות שפולחו.

 

לדוגמה:  גודל החברה, תפקיד, וותק, אזור גאוגרפי, תעשיות שבו הארגון פועל או לפי כל חלוקה אחרת התואמת את אופי  השירות או המוצר אותו נרצה לקדם וצורכי הלקוח.

 

בנוסף ה-Sales Navigator מאפשר חיבור מהיר של אנשי קשר, שמירה תיוג ומעקב אחרי אותם לקוחות פוטנציאלים. על אותם פרופילים ששמרנו נוכל לבצע מספר פעילויות שנבחר על מנת לנתבם ליצירת קשר נוסף והפיכתם ללידים.

 

מניסיוננו, כאשר עובדים בצור ממוקדת ונכונה עם מעקב על אותם לקוחות ניתן להגיע להיענות של בין 1% ל- 5% כלומר: מתוך 1000 לקוחות פוטנציאלים ניתן לייצר בין 10 ל- 25 לידים בקירוב.

 

תועלת נוספת שתיווצר לנו בנוסף ללידים היא שכבר בשלב הראשון של חיבור אנשי קשר לפרופיל האישי, אנו מרווחים חשיפה חינם  לפרסומים של החברה כאשר יתבצעו בפיד. ישנן חברות שמסתפקות בשירות זה של חיבור לקוחות פוטנציאלים לפרופיל אישי ללא פעילות נוספת בשלב הראשוני אותו אנו מכינים בשם Boost" לפרופיל".

 

לסיכום

באמצעות רשת הלינקדאין, בתקציב שיווקי צנוע, ניתן להרחיב משמעותי את רשימת אנשי הקשר שלך ובצורה מדויקת ובעקבות כך להגדיל את החשיפה הפוטנציאלית לפרסומים. אם העסק שלך משווק מוצר או שירות לעסקים אם אתה מחפש לידים ויצירת קשרים איכותיים עם לקוחות מהארץ ומחו"ל בהחלט מומלץ לך לנסות את הפרסום בלינקדאין.