ערוצי השיווק שלנו

ישנם כמה ערוצי קידום ממומן, לכל עסק מתאים לפרסם באחד מהם או בכמה במקביל,
כמובן שהכול תלוי תקציב פרסום.
אנחנו נעשה לך סדר עם מה כדאי להתחיל ומה מתאים למה.

פייסבוק

מתאימה בעיקר ל- B2C אבל גם ל- B2B חובה לכל עסק להיות בה, מתאימה לכל מטרה (חשיפה, לידים או מכירות) אם אפשרויות פילוח קהל מדהימות.

אינסטגרם

פלטפורמה המפורסמת דרך ממשק פייסבוק, המשלבת תקשורת ויזואלית וצריכת תוכן עם למעלה ממיליארד משתמשים ויותר מ- 25 מיליון עסקים.

גוגל אדס

מתאימה לכל עסק במגוון ווריאציות, אם זה חיפוש, שופינג, יוטיוב או באנרים. גוגל לא מפסיקה להתחדש ולחזק את הבינה מלאכותית שלה ואת אפשרויות הפרסום.

לינקדאין

מלכת ה-B2B אם אתה בעל עסק שמציע שירותים/מוצרים לעסקים אחרים, אתה רוצה להיות בלינקדאין. לינקדאין מציעה מגוון אפשרויות קידום: אורגני או ממומן.

taboola logo

טאבולה

פלטפורמות המלצות תוכן לגולש, המעבירות בלחיצה על המודעה לכתבה/דף נחיתה ייעודי. עם אתרים כמו Ynet ,Sport5, כלכליסט, גלובס, רשת ועוד אתרים נוספים.

אאוטבריין לוגו

אאוטבריין

פלטפורמות המלצות תוכן לגולש, המעבירות בלחיצה על המודעה לכתבה/דף נחיתה ייעודי. עם אתרים כמו מאקו, N-12, ישראל היום, הארץ, וואלה, מעריב ועוד אתרים נוספים.

טיק טוק

הפלטפורמה שפרצה בסערה ומשמשת בעיקר ליצירת קטעי וידאו קצרים. מנתחת את אינטראקציית הצפייה של המשתמש וכך מתאימה את התוכן, אורגנית וגם ממומן.