ערוצי השיווק שלנו

ישנם כמה ערוצי קידום ממומן, לכל עסק מתאים לפרסם באחד מהם או בכמה במקביל, כמובן שהכול תלוי תקציב פרסום. אנחנו נעשה לך סדר עם מה כדאי להתחיל ומה מתאים למה.

פייסבוק לוגו

פייסבוק

פלטפורמת פרסום מעולה בעיקר ל- B2C. מתאימה להעלאת מודעות לנושא, מוצר או שירות.

בפייסבוק קיימים מגוון רחב של קמפיינים לכל מטרה,להלן רשימה חלקית :

  • יצירת לידים – איסוף לידים על-ידי דף נחיתה
  • מעורבת בדף – לייקים,תגובות ושיתופים
  • המרות – רכישות בחנות אונליין (עבודה עם פיקסלים)
  • תנועה – הפניית תנועה מפייסבוק לאתר

שורה תחתונה : ניתן למקד קהל בצורה מאד מדויקת ולהביא תוצאות בתקציב שפוי.

גוגל אדוורדס לוגו

גוגל אדס

שם הכל התחיל.הפלטפורמה הותיקה לא מפסיקה לרגע להשתכלל. אם אתה יודע מהם מילות הקסם שלך (מילות חיפוש),אנחנו נדאג שהמודעה שלך תגיע לקהל היעד שהגדרנו. לדיגיטליקס עשרות פרויקטים הכוללים מודעות דינאמיות כחלק מקמפיין רימארקטינג מוצלח.

לינקדאין לוגו

לינקדאין

מלכת ה-B2B ,אם אתה בעל עסק שמציע שירותים\מוצרים לעסקים אחרים, אתה רוצה להיות בלינקדאין.

בלינקדאין שתי אפשריות פרסום :

  • ממומן
  • ואורגני (באמצעות – Sales Navigator)

באמצעות רשת הלינדקדאין,בתקציב שיווקי צנוע,ניתן להגיע בפניה ישירה לאנשי קשר רלוונטים לעסק שלך.

אם הנושא של יצירת לידים איכותים לעסק שלך מעניין אותך,נשמח להרחיב בנושא.

לאחרונה ערכנו כמה קמפיינים מוצלחים בלינקדאין ללקוחות B2C. אם אחד המאפיינים של קהל היעד שלך קשור לעיסוק המקצועי של הלקוחות שלך,בהחלט שווה לנסות את לינקדאין.

דוגמה : מכוון לקהל יעד סוציואקונומי גבוה – הייטק,מנכ"ל,סמנכ"ל…

דיגיטליקס - קידום ממומן שעובד

לידים ולקוחות חדשים בתקציב שפוי מעניין אותך ?

דיגיטליקס - קידום ממומן שעובד

לידים ולקוחות חדשים בתקציב שפוי מעניין אותך ?

איפה אנחנו מפרסים